Sklep Internetowy www.girlsloveshopping.pl dba o prawa Konsumenta. Konsument nie może zrzec się praw przyznanych mu w Ustawie o Prawach Konsumenta. Postanowienia umów mniej korzystne dla Konsumenta niż postanowienia Ustawy o Prawach Konsumenta są nieważne, a w ich miejsce stosuje się przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta. Dlatego też postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw Konsumentów przysługujących im na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa, a wszelkie ewentualne wątpliwości należy tłumaczyć na korzyść Konsumenta. W przypadku ewentualnej niezamierzonej niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy i Sprzedawca je stosuje.
Sklep internetowy GIRLS LOVE SHOPPING® działający pod adresem www.girlsloveshopping.pl, prowadzony jest przez: Karola Gajdamowicza GIRLS LOVE SHOPPING z siedzibą w Gdyni (81-476) przy ul. Kaczewska 16/3, wpisanego do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Gdyni pod nr 80999, nr NIP 5862071242, nr Regon 22115004, zwany dalej Sklepem GLS lub GIRLS LOVE SHOPPING® lub GLS.
Użyte w Regulaminie zwroty oznaczają:
Więcej informacji na temat produktów GIRLS LOVE SHOPPING® znajdziesz w dziale PRODUKTY.
Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych znajdziesz w dziale INFORMACJE: BEZPIECZEŃSTWO.
Więcej informacji na temat kosztów dostawy znajdziesz w dziale OBSŁUGA KLIENTA : KOSZTY DOSTAWY.
Klient sklepu GIRLS LOVE SHOPPING® może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
Więcej informacji na temat bezpieczeństwa płatności znajdziesz w dziale INFORMACJE: BEZPIECZEŃSTWO.
Więcej informacji na temat czasu dostawy znajdziesz w dziale OBSŁUGA KLIENTA: CZAS DOSTAWY.
Więcej informacji na temat 2 letniej gwarancji znajdziesz w dziale OBSŁUGA KLIENTA: GWARANCJA 2 LATA.
Pytania oraz powiadomienia dotyczące wymiany prosimy kierować na adres email: wymiana@girlsloveshopping.pl
Więcej informacji na temat wymiany znajdziesz w dziale OBSŁUGA KLIENTA: WYMIANA.
Rozliczenia transakcji KARTĄ KREDYTOWĄ i e-PRZELEWEM (przelew elektroniczny) przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay www.dotpay.pl.
Dotpay to jeden z najbezpieczniejszych systemów obsługi płatności online. Stosowanie najnowszych technologii i rygorystycznych procedur sprawia, że Dotpay jest uznawany za najlepszy serwis obsługujący transakcje płatnicze sklepów internetowych, firm, jak i płatności między osobami fizycznymi. Poniżej znajduje się krótki opis stosowanych w serwisie Dotpay zabezpieczeń.
Certyfikat potwierdza, że Dotpay spełnia wszystkie wymogi programów Payment Card Industry Data Security Standard (PCI-DSS), Visa Cardholder Information Security Program (CISP), Visa International's Account Information Security (AIS), MasterCard International's Site Data Protection (SDP), American Express Data Security Standards (DSS) oraz Discover Card's DISC.
Payment Card Industry Data Security Standard (PCI DSS) to światowy standard ustalony przez organizacje finansowe w celu ochrony danych osobowych posiadaczy kart oraz informacji związanych z ochroną danych osobowych. Stworzony standard PCI DSS odpowiada na zapotrzebowanie organizacji zajmujących się rozliczaniem transakcji, a także ma na uwadze potrzebę umocnienia zaufania Klientów do realizowania płatności za pomocą sieci Internet. Zgodnie z wymogami organizacji płatniczych, wszystkie organizacje i firmy przechowujące, procesujące lub przesyłające dane posiadaczy kart płatniczych powinny spełniać rygorystyczne standardy bezpieczeństwa PCI DSS. Dotpay potwierdził, że odpowiada wymogom Visy, Mastercard, American Express oraz Discover.
Więcej informacje na temat bezpieczeństwa transakcji realizowanych przez Dotpay znajdziesz tutaj.
Płatności za zakupy można również dokonać przez system PayPal.
Dzięki zastosowaniu najnowszych technologii w zakresie bezpieczeństwa i zatrudnieniu dużego zespołu ekspertów ze wszystkich dziedzin bezpieczeństwa transakcji online serwis PayPal jest światowym liderem w zakresie bezpiecznych płatności online. Technologia systemu PayPal to pewność zachowania bezpieczeństwa i poufności transakcji oraz danych finansowych. Zaawansowane metody szyfrowania oraz nieustanne doskonalenie istniejących technologii umożliwiły firmie PayPal zdobycie reputacji lidera w dziedzinie ochrony prywatności i tożsamości. Wysoce zaawansowane modele wykrywania oszustw wykorzystywane przez system PayPal ostrzegają o podejrzanych operacjach na koncie, a specjalnie przeszkolone zespoły ds. zapobiegania oszustwom są gotowe do natychmiastowej reakcji.
System PayPal: - wykorzystuje mechanizm kontroli numeru CVV2, stanowiący dodatkowy element zabezpieczeń przez kradzieżą tożsamości - sprawdza na etapie rejestracji lub logowania, czy przeglądarka Kupującego obsługuje protokół Secure Sockets Layer (SSL) w wersji 3.0 lub nowszej - w trakcie przesyłania informacje są chronione protokołem SSL przy użyciu klucza szyfrującego o długości 168 bitów (najwyższy poziom bezpieczeństwa dostępny w zastosowaniach komercyjnych) - dane osobowe są przechowywane na serwerach PayPal i znajdują się pod ścisłą ochroną, zarówno pod względem fizycznym, jak i elektronicznym. Aby dodatkowo chronić numery kart kredytowych i rachunków bankowych Klientów chronione zaporą serwery PayPal nie łączą się bezpośrednio z Internetem.
Więcej informacji na temat bezpieczeństwa płatności oraz firmy PayPal znajdziesz tutaj.
Dane osobowe, pozyskiwane za pośrednictwem strony www.girlsloveshopping.pl, są chronione zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych, oraz zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanym dalej „RODO”, w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich. w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.
Administratorem danych osobowych jest GIRLS LOVE SHOPPING z siedzibą w Gdyni. Klienci i pozostali użytkownicy Strony Internetowej dysponują prawem do wglądu i wnoszenia poprawek do swoich danych osobowych oraz ich kasacji.
Dane osobowe przekazywane nam przez Ciebie nigdy nie zostaną przekazane innym podmiotom do celów marketingowych.
Dla Twojego bezpieczeństwa sugerujemy następujące zachowania:
Stosujemy najnowsze technologie i specjalne procedury ochrony danych osobowych. Pytania dotyczące ochrony danych osobowych prosimy kierować na adres email: info@girlsloveshopping.pl
Bezpieczeństwo dostawy to dla nas priorytet, dlatego współpracujemy z firmami kurierskimi gwarantującymi terminowość dostawy i bezpieczeństwo przesyłki.
Dostawa zamówień realizowana jest przez firmę kurierską DHL Express lub Paczkomaty InPost. Sposób dostawy określa Klient w procesie składania zamówienia.
Zawsze można śledzić postęp realizacji zamówienia logując się na swoim koncie na stronie girlsloveshopping.pl w zakładce HISTORIA ZAMÓWIEŃ.
Więcej informacje o terminach dostawy znajdziesz w dziale Czas dostawy. Informacje o kosztach przesyłki w dziale Koszty wysyłki.
Masz inne pytania, odpowiedzi znajdziesz w innym dziale Obsługi Klienta lub dziale FAQ, możesz też skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta e-mailem: pomoc@girlsloveshopping.pl
Pytania dotyczące polityki prywatności prosimy kierować na adres email: info@girlsloveshopping.pl
Masz inne pytania, odpowiedzi znajdziesz w innym dziale Obsługi Klienta lub dziale FAQ, możesz też skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta e-mailem: pomoc@girlsloveshopping.pl
Dostawa zamówień w GIRLS LOVE SHOPPING® realizowana jest przez firmę kurierską DHL Express lub Paczkomaty InPost. Sposób dostawy określa Klient w procesie składania zamówienia.
DARMOWA DOSTAWA realizowana jest za pośrednictwem Paczkomatów InPost i dotyczy płatności: PRZELEWEM ELEKTRONICZNYM, KARTĄ KREDYTOWA, PAYPAL LUB PRZELEWEM ZWYKŁYM.
W przypadku zamówienia realizowanego przez firmę kurierską DHL Express doliczany jest koszt dostawy w wysokości 15 PLN (cena zawiera podatek VAT).
W przypadku PŁATNOŚCI PRZY ODBIORZE, dostawa realizowana jest przez firmę kurierską DHL Express, koszt dostawy niezależnie od ilości produktów czy wartości zamówienia, wynosi 19,90 PLN (cena zawiera podatek VAT).
Darmowa dostawa realizowana jest wyłącznie na terenie Polski.
Rejestracja nie jest konieczna do złożenia zamówienia. Zachęcamy jednak do założenia konta w sklepie GIRLS LOVE SHOPPING®, dzięki czemu będą Państwo mieli możliwość szybkich i łatwych zakupów, dostęp do historii zamówień oraz możliwość śledzenia przesyłek.
Zalety założenia Konta w GIRLS LOVE SHOPPING®:
Aktualny stan realizacji zamówienia można samodzielnie sprawdzić po zalogowaniu się w zakładce „Moje konto”. Informacja o etapie realizacji zamówienia jest podawana za pomocą statusów: „Oczekuje”, „W realizacji” oraz „Wysłane”. Dodatkowo o wysyłce zamówienia informujemy e-mailem (oraz wiadomością SMS w wypadku udzielenia zgody Klienta na otrzymywanie SMS od GIRLS LOVE SHOPPING®)
Tak, w przypadku wyboru kuriera DHL Express. Opłata za zamówienie dokonywana jest przy odbiorze przesyłki - płatność w formie gotówki przekazywana jest za pokwitowaniem kurierowi. Przy wyborze płatności przy odbiorze, wynosi 19,90 PLN. Wybór innych form płatności gwarantuje darmową dostawę.
Nie. Zamówienia w GIRLS LOVE SHOPPING® są przyjmowane za pośrednictwem strony internetowej www.girlsloveshopping.pl.
Wybrałaś zły rozmiar? Nie ma problemu, w GIRLS LOVE SHOPPING® gwarantujemy wymianę bez kosztów ponownej dostawy.
W GIRLS LOVE SHOPPING® w ciągu 14 dni możesz wymienić produkt nie noszący znamion użytkowania na inny bez ponoszenia kosztu ponownej dostawy, również w przypadku płatności przy odbiorze. Koszty odesłania produktu do sklepu GLS, ponosi Klient.
Szczegółowe informacje na temat wymiany znajdziesz w dziale WYMIANA.
W GIRLS LOVE SHOPPING® w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki możesz dokonać zwrotu zamówionych produktów bez podania przyczyny. W przypadku, gdy otrzymany produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub jest w nieodpowiednim rozmiarze posiadasz również możliwość WYMIANY.
Zwrot jest możliwy tylko w przypadku produktów które, zostaną odesłane w niezmienionym stanie , nie noszą śladów użytkowania i zostaną zwrócone wraz z oryginalnym opakowaniem.
Szczegółowe informacje na temat zwrotu znajdziesz w dziale ZWROT.
Zmiany w zamówieniu są możliwie do momentu wysyłki. Zmian w zamówieniu można dokonać wyłącznie przez kontakt z Biurem Obsługi Klienta e-mailem pod adresem: zamowienia@girlsloveshopping.pl.
Anulowanie zamówienia jest możliwie do momentu wysyłki. Zamówienia o statusie „Oczekujące” można samodzielnie anulować po zalogowaniu się w zakładce „Moje Konto”. Zamówienia o statusie „W realizacji” można anulować wyłącznie przez kontakt z Biurem Obsługi Klienta e-mailem pod adresem: zamowienia@girlsloveshopping.pl.
W przypadku Klientów niezarejestrowanych, bez dostępu do Konta Klienta, anulowanie możliwe wyłącznie przez kontakt z Biurem Obsługi Klienta e-mailem pod adresem: zamowienia@girlsloveshopping.pl
Wszystkie produkty oferowane w sklepie GIRLS LOVE SHOPPING® posiadają certyfikat jakość wydany przez Dział Kontroli Jakość GLS.
Ponadto produkty GIRLS LOVE SHOPPING® są objęte 2-letnim okresem gwarancji od daty zakupu, obejmującym uszkodzenia towaru nie wynikające z winy Klienta.
Więcej informacji na temat sposobu składania reklamacji znajdziesz w dziale REKLAMACJA.
W GIRLS LOVE SHOPPING® możesz dokonać płatności:
Więcej informacji o formach płatności znajdziesz w dziale PŁATNOŚCI
Tak. Płatność kartą kredytową gwarantuje darmową dostawę. Więcej informacji o formach płatności znajdziesz w dziale PŁATNOŚCI
Tak, w przypadku wyboru kuriera DHL Express. Opłata za zamówienie dokonywana jest przy odbiorze przesyłki - płatność w formie gotówki przekazywana jest za pokwitowaniem kurierowi. Przy wyborze płatności przy odbiorze, wynosi 19,90 PLN. Wybór innych form płatności gwarantuje darmową dostawę.
Dostawa zamówień w GIRLS LOVE SHOPPING® realizowana jest przez firmę kurierską DHL Express lub Paczkomaty InPost. Sposób dostawy określa Klient w procesie składania zamówienia.
DARMOWA DOSTAWA realizowana jest za pośrednictwem Paczkomatów InPost i dotyczy płatności: PRZELEWEM ELEKTRONICZNYM, KARTĄ KREDYTOWA, PAYPAL LUB PRZELEWEM ZWYKŁYM.
W przypadku zamówienia realizowanego przez firmę kurierską DHL Express doliczany jest koszt dostawy w wysokości 15 PLN (cena zawiera podatek VAT).
W przypadku PŁATNOŚCI PRZY ODBIORZE, dostawa realizowana jest przez firmę kurierską DHL Express, koszt dostawy niezależnie od ilości produktów czy wartości zamówienia, wynosi 19,90 PLN (cena zawiera podatek VAT).
W GIRLS LOVE SHOPPING® dbamy o bezpieczeństwo transakcji. Rozliczenia transakcji KARTĄ KREDYTOWĄ i e-PRZELEWEM (przelew elektroniczny) przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay http://www.dotpay.pl.
Dotpay to najbezpieczniejszy system obsługi płatności online. Stosowanie najnowszych technologii i rygorystycznych procedur sprawia, że Dotpay jest uznawany za jeden z najlepszych serwisów obsługujących transakcje płatnicze sklepów internetowych, firm, jak i płatności między osobami fizycznymi. W zakładce BEZPIECZEŃSTWO znajduje się krótki opis stosowanych w serwisie Dotpay zabezpieczeń.
Płatności za zakupy można również dokonać przez system PayPal.
PayPal to lider systemów płatności online w skali międzynarodowej. PayPal umożliwia szybkie, bezpieczne i wygodne zakupy w sklepach internetowych na całym świecie. Kupując online w systemie PayPal, nie trzeba ujawniać numeru swojej karty ani danych rachunku bankowego. Do potwierdzenia płatności wystarczy tylko adres e-mail i hasło. Każda transakcja chroniona jest przy zastosowaniu zaawansowanych metod szyfrowania. Wszystkie transakcje monitorowane są przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę. Każda operacja jest sprawdzana w celu wykrycia nieprawidłowości i jak najszybszego podjęcia działań.
W zakładce BEZPIECZEŃSTWO znajduje się krótki opis stosowanych w serwisie PayPal zabezpieczeń.
Więcej informacji na temat bezpieczeństwa płatności znajdziesz w dziale BEZPIECZEŃSTWO
W przypadku wyboru sposobu płatności, PRZELEW ZWYKŁY, informacja o numerze konta, na które powinna zostać przelana należność za zrealizowane zamówienie, zostanie do Państwa automatycznie wysłana po zaakceptowaniu zamówienia. W tytule płatności prosimy podać numeru zamówienia, za które płatność jest regulowana.
Więcej informacji o formach płatności znajdziesz w dziale PŁATNOŚCI
Tak, w celu otrzymania faktury należy zaznaczyć opcję „Chcę otrzymać fakturę VAT” w trakcie składania zamówienia na etapie DANE ADRESOWE, a w poniżej wyświetlonych polach wpisać dane do faktury. Faktura VAT zostanie przesłana wraz ze zrealizowanym zamówieniem.
Tak, paragon zostaje przesyłany na adres Klienta wraz zamówieniem, chyba, że Klient wybrał fakturę VAT.
Płatność przelewem zwykłym pozwala na realizację zapłaty terminie nie przekraczającym 14 dni od daty złożenia zamówienia. Na Twój adres e-mail po potwierdzeniu zamówienia zostaną wysłane dane do przelewu. Pamiętaj, że realizacja zamówienia odbywa się dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na koncie firmowym Sklepu GLS.
Więcej informacji o formach płatności znajdziesz w dziale PŁATNOŚCI
Numer konta podany w zakładce KONTAKT jest właściwy. W przypadku problemów można spróbować wpisać cyfry łącznie lub zwrócić się do swojego banku z pytaniem jaki format zapisu numeru konta bankowego jest akceptowany.
Tak. Pozytywna autoryzacja karty jest równoznaczna z przelaniem środków z konta klienta na konto GIRLS LOVE SHOPPING® .
Dostawa zamówień w GIRLS LOVE SHOPPING® realizowana jest przez firmę kurierską DHL Express lub Paczkomaty InPost. Sposób dostawy określa Klient w procesie składania zamówienia.
DARMOWA DOSTAWA realizowana jest za pośrednictwem Paczkomatów InPost i dotyczy płatności: PRZELEWEM ELEKTRONICZNYM, KARTĄ KREDYTOWA, PAYPAL LUB PRZELEWEM ZWYKŁYM.
W przypadku zamówienia realizowanego przez firmę kurierską DHL Express doliczany jest koszt dostawy w wysokości 15 PLN (cena zawiera podatek VAT).
W przypadku PŁATNOŚCI PRZY ODBIORZE, dostawa realizowana jest przez firmę kurierską DHL Express, koszt dostawy niezależnie od ilości produktów czy wartości zamówienia, wynosi 19,90 PLN (cena zawiera podatek VAT).
Szybka realizacja zamówienia to dla GLS obowiązek. Dlatego każde zamówienie przygotowujemy do wysyłki niezwłocznie po otrzymaniu płatności /w przypadku płatności przy odbiorze, po potwierdzeniu zamówienia/.
CZAS DOSTAWY TO 1 -2 DNI ROBOCZE
Na czas dostawy składa się czas potrzebny na przygotowanie zamówienia do wysyłki oraz czas doręczenia przesyłki przez firmę kurierską DHL Express lub Paczkomaty InPost.
Wysyłki ze sklepu GLS i dostawy odbywają się w dni robocze. Zamówienie opłacone (lub potwierdzone) do godziny 14:00 zostaje wysłane do Klienta jeszcze tego samego dnia.
Więcej informacji o czasie dostawy znajdziesz w dziale CZAS DOSTAWY
Tak, w celu ustalenia daty wysyłki prosimy o kontakt z działem obsługi Klienta mailem pod adresem: zamowienia@girlsloveshopping.pl. Proszę podać numer zamówienia i podać preferowany dzień dostawy.
Nie. Dostawa dostępna tylko na terenie Polski.
Adresat przesyłki może być jeden. Jeśli chcesz, aby wybrane towary zostały wysłane pod dwa różne adresy, powinieneś złożyć dwa zamówienia.
Tak, jeżeli zamówienia jeszcze nie zostały wysyłane. W takiej sytuacji prosimy o kontakt z działem obsługi Klienta mailem pod adresem: zamowienia@girlsloveshopping.pl. Proszę podać numery zamówień, które mają być połączone w jedno.
Nie, adres dostawy może być jeden. W celu ustalenia godziny doręczenia prosimy kontaktować się z DHL Express pod numerem (42)634 53 45. Numer listu przewozowego znajdziesz w e-mailu potwierdzającym Twoje zamówienie.
Swoją przesyłkę możesz śledzić:
Jeżeli nie uzyskasz informacji prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta e-mailem: pomoc@girlsloveshopping.pl. Znajdziemy Twoją przesyłkę.
Usługi sklepu GIRLS LOVE SHOPPING® nie obejmują takiej usługi. Ustalenie godziny wizyty kuriera jest często możliwe indywidualnie, między odbiorcą przesyłki a kurierem.
W celu ustalenia godziny doręczenia prosimy kontaktować się z DHL Express pod numerem (42)634 53 45. Niezbędny będzie numer listu przewozowego, który znajduje się w potwierdzeniu Twojego zamówienia. Swoją przesyłkę możesz też śledzić po zalogowaniu do Konta Klienta na stronie sklepu.
Jeżeli nie chcesz czekać na kuriera wybierz Paczkomat – elastyczne godziny odbioru zamówienia. Paczka czeka w Paczkomacie na odbiór przez 3 dni kalendarzowe 24h.
Nie, sklep GIRLS LOVE SHOPPING® prowadzi sprzedaż wyłącznie wysyłkową.
Zmiana adresu dostawy zamówienia jest możliwie do momentu wysyłki. Adres dostawy w zamówieniu o statusie „Oczekujące” można samodzielnie edytować po zalogowaniu się w zakładce „Moje Konto”. W przypadku zamówień o statusie „W realizacji” adres dostawy można zmienić wyłącznie przez kontakt z Biurem Obsługi Klienta e-mailem pod adresem: zamowienia@girlsloveshopping.pl.
W przypadku Klientów niezarejestrowanych, bez dostępu do Konta Klienta, anulowanie możliwe wyłącznie przez kontakt z Biurem Obsługi Klienta e-mailem pod adresem: zamowienia@girlsloveshopping.pl.
W przypadku otrzymania zamówienia w uszkodzonym opakowaniu, należy ten fakt zgłosić pracownikowi Biura Obsługi Klienta e-mailem na adres: reklamacja@girlsloveshopping.pl lub skorzystać z formularza reklamacyjnego (KLIKNIJ TUTAJ).
Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu podczas transportu. W przypadku, gdy przesyłka nosi znamiona uszkodzenia zalecamy jej nie przyjmować i w obecności kuriera sporządzić protokół zniszczenia. Następnie prosimy o skontaktowanie się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod adresem reklamacja@girlsloveshopping.pl. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych Państwa roszczeń z tytułu uszkodzenia podczas transportu.
Rejestracja nie jest konieczna do złożenia zamówienia. Zachęcamy jednak do założenia konta w sklepie GIRLS LOVE SHOPPING®, dzięki czemu będą Państwo mieli możliwość szybkich i łatwych zakupów, dostęp do historii zamówień oraz możliwość śledzenia przesyłek.
Zalety założenia Konta w GIRLS LOVE SHOPPING®:
Na stronie logowania kliknij na "PRZYPOMNIENIE HASŁA". Na Twoje e-mail zostanie wysłana wiadomość, który umożliwi wprowadzenie nowego hasła. Następnie będzie możliwe zalogowanie przy użyciu nowego hasła.
W przypadku, gdy pomimo skorzystania z opcji „PRZYPOMNIENIE HASŁA”, nie otrzymali maila od sklepu GLS, prosimy o sprawdzenie folderu spam, w którym być może to przypomnienie się znajduje.
Jeżeli powyższe rozwiązania okazały się nie skuteczne, prosimy o kontaktowanie się z Biurem Obsługi Klienta e-mailem: pomoc@girlsloveshopping.pl
Edycji danych osobowych, podanych podczas rejestracji, można dokonać samodzielnie po zalogowaniu się w zakładce „Moje konto”. Dane osobowe w sklepie GIRLS LOVE SHOPPING® są chronione i nie są udostępniane osobom trzecim. Służą nam jedynie w celu realizacji złożonego zamówienia i komunikacji marketingowej jeżeli Klient wyraził na to zgodę.
Więcej informacji o na temat danych osobowych znajdziesz w dziale BEZPIECZEŃSTWO.
Problem z zalogowaniem może mieć następujące powody:
W przypadku, gdy pomimo skorzystania z opcji „PRZYPOMNIENIE HASŁA”, nie otrzymali maila od sklepu GLS, prosimy o sprawdzenie folderu spam, w którym być może to przypomnienie się znajduje.
Jeżeli powyższe rozwiązania okazały się nie skuteczne, prosimy o kontaktowanie się z Biurem Obsługi Klienta e-mailem: pomoc@girlsloveshopping.pl
Dane osobowe, pozyskiwane za pośrednictwem strony www.girlsloveshopping.pl, są chronione zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych, oraz zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanym dalej „RODO”, w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich. w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.
Dane osobowe przekazywane nam przez Ciebie nigdy nie zostaną przekazane innym podmiotom do celów marketingowych.
Więcej informacji na temat bezpieczeństwa płatności znajdziesz w dziale BEZPIECZEŃSTWO
Masz inne pytania, odpowiedzi znajdziesz w innym dziale Obsługi Klienta lub dziale FAQ, możesz też skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta e-mailem: pomoc@girlsloveshopping.pl
Płacąc kartą MasterCard® za produkty marki GIRLS LOVE SHOPPING® otrzymujesz 10x więcej punktów w programie MasterCard® Rewards.
Płacąc Kartami Citibank za produkty marki GIRLS LOVE SHOPPING® otrzymujesz rabat w wysokości 10%.